Tisdag

Hej hej =)

Jag älskar våren! I dag har du varit så underbart väder!!. Fast det har inte varit så mkt sol men det har varit varmt =D.

Klockan ringde halv 8. Upp äta frukost och sen ut i stallet och fixade Veris lilla ben. Ny kyllera på och hon höll Nike sällskap, han fick nya skor ;). Sen så spänderade jag förmiddagen i sängen framför O.C. Så J*vla bra!. När man har börjar och kolla kan man inte sluta!. Men sen vid 10 över 11 så gick jag ut. Och jag har faktiskt varit ute resten av dagen så det jämnar ut sig!. Jag har målat bommar som vi har i paddocken. Oj vad fint det blir =). Fast jag ska ha dom i olika färger så får fortsätta i morgon då det har torkat. =). Sen nu när den bra kameran kommit hem så var jag tvungen och klicka lite kort =D. Toffilogg fick bla vara modell =). Sen så hämtade jag Veris så gick hon lös i bakom kontoret där mamma plockade sten. Jag ryktade bort all vinter päls från benen. Fast det är fortfarande kvar!! Hlet sjukt vad det sitter! =). Så tog jag lite kort på henne också =D. Hon är söt hon. Svullnaden har sjunkt lite men det är fortfarande svullet så vi avanmälde från tävlingen som är till helgen.

Sen har jag inte gjort så mycket. Hjälpt pappa att ta fram bevattning till paddocken och lite sånt =). Förresten.. i dag var det första dagen på påsklovet. För det var ju röd dag i går =O =D.


Toffi Loff =D


Blommor =)


Min lilla sjukling =`( <3

I will always love you =`( <3

Ser ni hur fina bommarna blev =). Fast på den grön/gula bommen så har jag bara målat det gröna, och på de andra 3 så har jag bara målat de röda. Ska måla de andra färgerna i morgon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0