Tisdag

Hellu =).

I dag har det varit en väldig flumm dag! Redan när jag och Sofia körde till skolan var jag flummig! =). Vi hade läsning,matte,so,idrott,NO och engelska. På matten fick vi tillbaka matteprovet. Jag fick VG =) Så jag är nöjd =). Sen efter matten så gick vi ner till stadsbion och såg världens tråkigaste teater!. Den var verkligen urkas!!. 4 personer som bara spleade. Ingen rekvisita eller någonting! Sjukt dåligt. Och den höll på i 70 minuter också och det gjorde inte saken bättre!,. När den var slut så gick vi tillbaka upp till sklan. Vi hade missat både SO och idrotten så vi hade lååång rast =). Men det är skönt för annars har vi 20 minuter att äta på, på tisdagar. Eftersom vi hade lång rast så ville vi göra något. Och eftersom vi inte har några gungor eller någonting så gick vi till småttingarnas "lekgård". Vi gungade kinesgungan. Oj det var fruktansvärt roligt! Skratta så mkt så jag grät(nästan) =D

Efter lunch så hade vi engelska. Vi hade vikarie för maria var tydligen i italien. Hon har inte sagt ett ljud om det.. Men vi jobbade med planneringen sen på NO så fick vi plugga inför provet. Som vi har nästa vecka.. Inte kul.

Efter skolan så följde jag med Sofia för hon bytade 2 st linnen på JC sen så körde vi ut till Hjortberg till Sko Don. Hon skulle titta på konfirmations skor. =).

Sen körde jag hem och gick ut en runda med Veris =). Hon är söt. Sen fixade jag i stallet och nu har jag precis ätit och ska görs tyska och So.

//Kram Kram

I morgon blir det seeent inlägg för jag,Mamma,Maria och Elin ska i väg =). HEEEMLIS =D



Oj vad vi gungade =D

Oj så vackert kort =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0