Tisdag

Hellu =D.

Tisdag... Veckan går fort! Och det är typ 30 skoldagar kvar tills sommarlovet och 51 rikitga dagar!!!! =D =D =D =D.
 Skolan var okej. Vi hade läsning och sen matte prov. Jag tror det gick hyfsat bra i alla fall. Jag gjorde de svåraste uppgifterna också men i fall jag fick rätt på dom återstår att se =D. Antgaligen inte ;). Men men jag försökte och mer kan jag inte göra.  Sen hade vi SO. Per hade genomgång hela lektionen ( 1½ timme) så vi jobbade inte så mkt. Men vi håller på med Massmedia och sånt. Vi ska göra tv program. Typ nyheter och sporten och sånt.

Sen gick jag på kör och de andra hade idrott. Vi hade gympa ute för första gången och det var svinkallt även i fall jag hade jeans och jacka!. Stackars dom som gick i shorts och t-shirt!. Fast dom sprang ju runt också. På kören har vi typ börjar öva på låtar till skolavslutningen... Vackert det låter... inte..

Sen hade vi engelska. Vi arbetade i arbetsboken och i grammatikhäftet. Inte så mycket variation!. Sen hade vi NO och vi hade Monika för Nina var ute med miljövagnen.

Sen så slutade vi och nu i eftermiddag har jag brodderat färdigt på min kudde så nu ska jag sy en innerkudde och sätta på det andra tyget så är den färdig =).

Mamma och Nenne tittade på Veris i dag(Nenne är veterinär) och det är antabligen värre än vad vi trodde så vi ska till djursjukhuset med henne på torsdag =/. Lilla Veris <3


Simpley the best <3

Kommentarer
Postat av: EMELIE svarar

HAH, nepp beccabus och emelie (y)

2009-04-22 @ 07:21:17
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0