Söndag

Hej Hej.

Dagen har varit väldigt bra. Jag och mamma gick upp kl 6 och släppte ut och fixade hos hästarna. Sen gick vi in men jag var inte trött längre så jag lade mig i min säng och tittade på "Helenas små underverk" =D. Den är mkt bra =). Sen åt vi frukost och så vid 10 så körde jag till kyrkan. Jag har bara 2 gånger kvar så det känns skönt. Mixklubben och pusselbitarna sjöng och spelade en musikal. Så söta =). Dock kunde man inte sjunga mer i otakt ;). Sen körde jag hem och jag och mamma körde till varberg och shoppade =D =D =D. Jag hittade både bröllopsklänning och konfirmationsklänning =D. Och jag ska nog köra ner och köpa mina skor i morgon. Hittade ett par as fina på kullen. Vita med klack! =D. Och billga va dom med =D Jag köpte även ett halsband,leggings,bollero(som jag har över bröllopsklänningen),en blus på veromoda och en blus på Wilma. =D. Jag älskar och shoppa. =D.

Sen vid 4 körde vi hem(eftersom äfferna stängde). När vi kom hem så gick jag ut till Veris. Vi gick ut och gick en runda eftersom jag får skritta henne för hand nu =). Hon är en söt PÄLSBOLL!. Som hon fäller. =).

Nu har jag spelat badmintion med Emelie,Emma och adam. Mina fötter är kolsvarta så jag måste gå in och duscha nu =).

Skola i morgon igen =(. Inte roligt. Dock tror jag att det är 30 skoldagar kvar eller något =D=D=D. Det gillar vi =).

//Kram Kram

Lägger upp bilder i morgon(om jag hinner)=)

Kommentarer
Postat av: Mats Pappa Carlsson

Hallå Frida, Göt att ni har fint väder, det är det här i Pennsylvania också. Nu är första bilträffen slut och vi åket till Ohio under veckan till nästa träff.

Kul att du hittade kläder till bröloppet!



Ok, vi ses snart. Kram

Papp

2009-04-27 @ 00:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0