Söndag

Hej =)

Jag hinner inte skriva i dag så jag berättar dagen med bilder i stället =).

Kram Kram



Jag,Mamma och Jonas var hos Farmor och hjälpte henne med dammen =). Jonas är i full fart med att fixa bordet som grodan ska stå på =).


Årets första dopp =D


Så här fint blev det. Ny skurad damm =D


Man kan ju inget annat än älska deras trädgård!! =D =D


En blomma som jag tog på hos Farmor =D Så fina dom blommorna är!! =D


Körde även förbi hos Farfar =D.

Nu ska jag till Sara. Jag,Sara och Sofia ska spela spel och ha mysigt =).

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Haha, är inte det min lillebror :)

2009-04-13 @ 21:44:48
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0