Onsdag

Våren är här!. Åkrarna plöjs,jackor av, vårkläder i affärer! Allt är vår =)

Jag har totalt glömt bort att skriva ett vårat repotage har varit i tidningen =). Det var med i lördags. Jag lägger ut länken i fall HN lägger ut det på deras hemsidasida. Men jag vet inte i fall dom gör det =).

Jag var trött i skolan i dag! Ska bli rikigt skönt med påsklov nu så man kan sova längre och göra lite vad man vill =)
De gamla tråkiga lektionerna i dag var läsning,tyska,idrott,svenska och slöjd =). Slöjden var roligt =). Min kudde blir as söt =) (stolt).  Sen när den blir färdig kanske jag lägger upp en bild på den =D. I dag var jag på elevråd också. Som vanligt hände inget roligt.. bara massa ointresanta saker.

Annars tror jag inte det har hänt så mycket i skolan i dag.. Till lunch åt jag potatis och fenkolsås... jag blev inte mätt. Intresant inlägg!

Efter skolan så körde jag ner till stan för jag var tvungen att köpa en nyu gradskiva. Jag hittar inte min andra. Vi ska ha diagnos i morgon och vi har fått utt varsin i skolan men dom är av overhead plast! Det suger och den bara viker sig så köte en ny =).

Jag passade även på att kika runt i stadens affärer. Jag är smått sugen på att köpa vår skor. Jag vill ha Keds tror jag. RÖDA !! =). Sjukt snygga är dom. Men Falkenberg hade inte dom i min storlek så jag ska titta någon annan dag =).

På vägen hem så körde jag förbi Faurås blombinderi eller vad det heter. Jag köpte blommor också körde jag och satte dom hos Farfar <3 =`(. I förrgår var det 9 månader sen =/. Saknar dig <3

Sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet. Jag red ut med Christina och Hanna. Veris var totalt störd. Hon slängde med huvudet hela tiden, små travade hela tiden, hon snurrade runt hej vilt! Sjukt pigg var hon! Det är nog inte bara Tussi som har vårkänslor =).

Nu ska jag plugga inför matte diagnosen och försöka bli färdig med SO hem provet =)

//Kram Kram


De fina orangea rosorna köpte jag =`) <3

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Tack Frida. jag är säker på att farfar är med Er när Ni är ute och rider och i skolan ja överallt. Han var så glad för sina barnbarn.Kram farmor.

2009-04-01 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0