Onsdag

Hellu =)

Onsdagar är nog den bästa skoldagen. Vi börjar med läsning, sen tyska,idrott,svenska och lunch och sen syslöjd. Så vi har bara 3 "riktiga" lektioner. För hur mycket behöver man anstränga sig på läsningen och syslöjden?! =D

Som sagt vi hade läsning,tyska,idrott,svenska och syslöjd. På tyskan så gick Helen i genom dativ. Tysk grammatik är ju inte det roligaste!. Det tar sin tid innan det fastnar. Sen hade vi idrott. Vi hade redskap för sista gången. Och vi skulle visa upp vad man kunde. Och man fick visa upp vad man kunde så han satte betyg på hur mycket man kunde så det var inget "du måste lära dig detta". Utan man fick lära sig vad man ville. Jag fick G+ =D. Visst det är inte jätte bra men för att få VG så var man tvungen att göra handvolt och det kan inte jag så hejdå VG och hej G+ =D. Men är nödj ändå och det är väl huvudsaken?!. Sen hade vi svenska. Vi fick jobba med det TV programmet som vi ska göra. Det med massmedia. SO och svenska ska sammarbeta så vi ska få jobba med det på båda lektionerna =D. Vårat program ska heta TV nytt =D. Ersen snyggt!! =D. Sen hade vi lunch. Korv pyttipanna. Det var faktiskt riktigt gott =).

Sen hade vi syslöjd och nästa gång blir jag färdig med min kudde =). Jag har broderat färdigt, fixat framsidan och baksidan och jag håller på att sy en innerkudde. Så den ska stoppas nästa vekca och bara sys i hop =). Och om 2 veckor har vi prov på det och jag känner på mig att det kommer nog inte gå så bra. För jag kommer inte i håg skillnaden på typ sömsmån, trådrak och alla dom konstiga sakerna. Men men det är 2 veckor kvar ;).

Sen slutade vi 20 över 2 och jag körde och tanka =). Det är riktigt roligt =). Sen körde jag hem och nu i eftermiddag har jag inte gjort så mycket. Tittat på lite klänningar inför bröllopet med jag hittar ingen! =O. Måste åka och shoppa någon dag! =D.

Nu ska jag och mamma äta. Pappa har åkt till USA och Emelie är hos någon kompis =).

//Kram Kram


Vilka gymnaster vi är! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0