Onsdag

Hellu =D.

Även i dag var jag duktig att gå upp tidigt. Klockan 8 gick jag upp. Åt frukost framför tv medans jag titade på O.C. Jag hat sätt färdigt på sesong 2 nu oh bara en sesong kvar!!! Så sjukt bra!

Sen gick jag ut i stallet. Mockade och fixade allt till Veris. Sen tog jag in henne och gjorde henne fin och lade på ny kyllera. Jag vill att hon ska bli frisk nu!. Saknar att rida..

Sen små städade jag i stallet. Sopade, plockade undan mina reflexer och ländtäcken och sånt "vintrigt". Det blev mycket vackert =)

Sen så målade jag bommarna=D. Jag hoppas på att bli färdig med dom 8 i morgon =). Sen har jag typ duppelt så många kvar. Men men roligt är det =). Sen fick jag ett sms av Sofia att hon hade klarat moppe provet. GRATTIS!. . Nu behöver jag inte köra ensam längre =). Jag åkte och köpte en blomma som Grattis till henne och köpte även rosor till Farfar =). Men innan jag lämnade dom så åkte jag till Rejmes och tankade. =). Det går som på räls att tanka nu =). Sen körde jag hem till Sofia och plockade upp henne så körde vi till Farfar och satte blommorna =). Sen körde vi runt lite och hade trevligt. Sen vid halv 6 så kom vi hem hit också var vi här i en halv timme och sen körde vi vidare. Vi var runt i hela falkenberg kändes det som.. Men roligt var det =). Vi ska ut på utflykt i helgen =D.

Nu har jag kommit hem för en stund sen. Tog in hästarna och nu ska jag nog hoppa i säng strax. Är mycket trött!. Har kommit på att jag måste börja plugga inför matte provet snart som vi har på tisdag!! =( inte roligt..

//God Natt =).


Visst är dom fina?!! =D


Var hos Farfar och satte de röda rosorna =) <3<3

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.rrrmo

2009-04-15 @ 22:24:33
Postat av: Farmor Kerstin.rrrmo

Hej Frida.Du är omöjlig med att köpa blommor till farfar ,farmor kan knappasgkriva för tårarna kommer. Grattis till Sofias körkort, så roligt att Ni båda kan köra ut tillsammans nu. Kör försiktigt. Kram farmor.

2009-04-15 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0