Onsdag

Hellu. Förlåt för ingen uppdatering i går men jag har mycket de sista dagarna nu. I förr går hae vi svenska prov, i gåt engelska prov  och ingen blev färdig med det så vi gick göra färdigt det i dag också har jag tyskla uppsats i morgon !! =D. ROLIGT!!....

Dagen har faktiskt varit bra. Fast det regnade lite smått. Vi hade läsning, tyska, idrott, svenska och slöjd. På tyskan så skrev jag färdigt min uppsats så jag satt och pluffade på den så jag har inte behövt plugga på den så himla mycket. Sen hade vi idrott. Vi hade brottning fast vi gjorde lekar. Det ar as roligt =D Har nog aldrig skrattat så mycket på en idrottslektion. haha. Sen hade vi svenska. Vissa skrev färdigt svenska provet och vissa skrev engelska provet. Man skulle typ skriva om sin/sina bästa kompisar. För vi håller på med ett kapitel som heter "Friendship". När jag var färdig så läste jag min undebara bok som är sjukt bra! Sen hade vi lunch. Det var korv stroganoff =). Gott Gott. Sen hade vi syslöjd, Det är faktiskt as roligt. Och hon sa att jag får minst VG på min kudde =D

Sen så slutade vi vid 20 över 2. Körde hem och vi kvart över 3 så kom Engla till oss =D. Vi passade henne till halv 5 ungefär. Så kom Jenny och hämatde henne så pratade vi lite och så =D. Engla är en mycket söt och glad unge =D

Sen gick jag ut i stallet. Det var helt fantastiskt väder!! Jag klättrade med henne i skidbacken 2 gånger =D. Det var jobbigt tyckte hon! Men honn måste ha bra muskler nu! =D.

Nu ska jag skriva i genom tyskan så jag kan den tills i morgon =D.

//Kram Kram

PS: Jag har blivit dålig på att lägga in bilder men ska lägga in fler på Påsklovet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0