Måndag

Hellu =D.

Dagen har varit trög! Måndagar är inte roliga!. I och för sig så har vi sovmorgon men vi slutar 1 timme senare och har typ bara tråkiga lektioner.. Men vi hade klasstid,läsning, engelska,NO,svenska och tyska. På NO så hade vi en diskussions uppgift. Typ om för och nackdelar.. Mycket roligt... inte! Sen var jag på kör.. Vi låter inget vidare!

Sen så hade vi lunch och sen svenska prov!. Det var tråkigt. Provet var inte svårt men det var 8 frågor om en bok vi har läst och dom var konstiga!. Men jag hann svara i alla fall. Sen hade vi tyska Vi forsatte att skriva  på våran uppsats. Jag måste skriva klart den så jag kan börja plugga på den! Usch!

Efter skolan så körde jag ner till stan. Vi slutade vid kvart över 3 och jag hade utvecklings samtal kl 5 så jag tyckte det var onödigt att köra hem för jag skulle ändå inte hinna rida och jag behövde köpa vår skor så jag körde ner dit. Först kolla jag på kullens.. Och jag hittade ett par men jag hade hittat ett par på anderbergs som jag tyckte om så jag körde dit. Men när jag kom ditt så hade dom inte den skon i min storlek.. och den på anderbergs kostade 400 kr men den på kullens kostade 119kr och den på kullens var snyggare så jag tog dom =). Röda är dom i fall ni vill veta=D Och röd är min favorit färg i fall någon inte visste det =D.

Sen vid kvart i 5 så körde jag tillbaka till skolan och satt och pratade med mama tills pappa kom. Mamma gick till sklan men pappa körde också gjorde dom tvärtom hem =D. Jag själv kör moppe =D. Men ska nog börja cykla till skolan snart i stället =D När det blir lite varmare.

Utvecklingssamtal gick jätte bra =D Ser ut som om jag har VG i nästan alla ämnen så det är bra =D. Är jätte nöjd =). Efter utvecklingssamtal så körde jag hem =). Då var kl 6 så jag struntade i att rida. Jag gick ut och mockade och fixade och sen gick jag in och åt. Nu ska jag plugga inför engelska provet i morgon. Men jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på :S. Men men. något hittar man alltid som man inte vet =)

Förresten. Jag tittade på resultaten från i går. Och förklassen, där får ju alla som går nolla en rosett men i fall det hade varit riktig tävling så hade jag kommit 3!!!!! Jag hade tredje bästa tid av 31 starter!!.  Nu kommer jag vara glad hela veckan =D =D =D =D =D =D =D. VERIS ÄGER !! =D

//Kram

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.rr

Grattis Frida. Både till ridningen och skolan .Välj någon linje som Du kan gå långt på,Du klarar det mästa. Kram farmor.

2009-04-07 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0