Måndag

Oh yes jag suger på att uppdatera =D. Men men...

I dag var första skoldagen efter lovet =). Både roligt och tråkigt. Roligt att träffa kompisar.. tråkigt att ha oförberätt svenska prov första dagen!!! As taskigt!. Tråkigt var också att lovet är slut ;). Men det är inte många skoldagar kvar av 8:an. Sen är det 9:an och sen gymnasiet!! =O. Tiden går fort!!.

Vi hade sovmorgon till 9 vilket var as skönt.! Sov 5 timmar från lördag till söndag så var as trött på söndagen men upp halv 8 också körde jag till Karion och Alexandra för jag åkte med dom för det var Div 3 omgång 2 i Kvibille!. Hkrk äger!! =D. Vi kom 5:a. Jag var inte med eftersom lilla Veris är skadad =(. Men söndagen spenderades i Kvibille ;).

I dag i skolan hade vi klasstid,läsning,NO,engelska,svenska och tyska. På NO så fortsatte vi jobba på. Vi ska ha prov om 2 veckor så plugg plugg plugg... På engelskan gjorde vi "show and tell". Lika tråkigt som vanligt... Det suger..

Sen hade vi lunch.. spagetti och köttfärssås.. =). Sen hade vi svenska prov. vi blev inte så glada när vi fick reda på det. Lektionen var 1½ timme och det var precis så jag blev färdig!! =O. Vissa blev inte ens färdiga så det var inte det lättaste provet!.

Sen hade vi tyska. Vi gjorde inget speciellt på den lektionen.

Sen slutade vi och jag körde hem =).

I eftermiddag har jag varit med Veris. Pysslat om henne rejält =). Allt för att slippa plugga till matte provet i morogn ;). Men ska gå ut och ta in hästarna nu och sen ska jag plugga =). Sen ska jag se spårlöst.

I morgon åker även Min Kära Pappa till USA. Lite små sorgligt =/. men men =)

//Kram Kram


Hkrk är bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0