Lördag

GLAD PÅSK! =D 

I dag är det påskafton vilkjet betyder att jag får äta godis =D.

Dagen började med att terräng träna =D. Eller jag åt frukost och sånt först men det är inte så intresant. Terrängträning gick mycket bra 0D. Vi sammåkte med CD och Jeanette =)Veris var bara lite dum i släppet ;). Terräng träningen var as kul =). Jag har hoppat upphopp för första gången. Mycket roligt =). Hon hoppar allting!! =O =D. Hon är bra.

När jag kom hem så åt vi middag, Jag mamma och Emelie. Pasta carbomnara liknade =). Sen medans mamma var och köpte blommor till Emelies kompisar så körde jag snabbt till Coop och köpte godis. För jag och Emelie kom på att mamma också skulle få ett påskägg =). In på Coop och köpa godis hem igen och ut och leta =D. Mitt ägg var gömmt i vattenslangen. Eller i den ställningen när all slang är =D. Vi gömde mamma ägg i en tjocktröja(som hängde ut)i luvan. Och Emelie var gömmt i taket på köntoret =D.

Nu har jag suttit och solat lite =P. Här är fantastiskt väder!. Vamt och skönt. Fast vinden är kall!.

I kväll ska vi till Magnus och Maria. Jag och mamma är ensamna hemma eftersom pappa är i Jönköping och Emelie är på 18års fest. Så vi blev hembjudna till Magnus och Maria =D. Min favorit Annie och hennes familj skulle också dit =).

I går på kvällen så cyklade jag,mamma och Emelie till Farmor och sa hej =) vi cyklade förbi och sa hej till Farfar =). Dom har gjort om hans hjärta som jag och pappa köpte i höstas. Så ska vi läman in det varje årstid så gör dom dety fint =D

Nu ska jag hoppa i duschen =).

Kram kram och ha en Bra påsk =)


Vi var hos världens bästa Farfar <3

Så himla fin solnedgång =)


Jag & Veris på terrängträningen. Det blev inte så bra kort för pappa har systemkameran i jönköping! =(


Nenne(Jeanette) och CD =)


Var ute och tog lite vårkort =D



Tussi bland alla blommor =)


Min lilla Toffiloff =) Hon har också fått påskägg =). Fast hon fick fröstränger och någon annan finare kaninmat =)


Min lilla Påskkärring =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0