Fredag+Lördag

Hej =).

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna. Men jag har jätte mycket i skolan nu så hinner inte rikigt. Men jag skriver om både fredag och i dag i detta inlägget.

Fredag:

Sista dagen inna helg så då var man självklart glad =).Körde til skolan, as alwyas. Vi hade läsning,matte,idrott,engelska,so och bild. Hyfsad skön dag =). Vi fick tillbaka matte diagnosen som vi hade i torsdags. Jag fick 15/15 rätt =). Så är jätte nöjd =D. Men jag måste ändå plugga mkt inför provet!. Usch!

Sen hade vi idrott. Vi hade redskap och vi fortsatte träna på våra "kosnter". Jag akn stå på händer! =) Är mycket stolt =). Så vi ska visa upp vad vi kan på onsdag =).

Sen hade vi engelska, men jag missade det för jag var på hälsosamtal. Det var min tredje tid så det var skönt att det blev  av. Jag är 166 cm lång =D. Och det var inga fel på mig =D.

Sen hade vi lunch. Soppa =). Sen hade vi so och vi jobbade med eget atbete. Jag skriver om Australien =). Det ä'r mycket intresant om aborginierna =). Australiens urbefolkning =). Sista lektionen var bild =). Och jag blev färdig med min fula lerfigur. Så nu har vi börjat med serie. KUL! Eller inte.. Vi får inte måla vad vi vill! =( aja...

Efter skolan så körde jag hem. Jag kollade på ett avsnitt av OC =). Det är sjukt bra =). Veris fick vila i fredags så hon blir pigg inför söndag =). Så jag cyklade en runda och tog kort =). Jag lägger ut dom korten i kväll =). Jag cyklade till Farfar och hälsade på =). Det är verklligen fint nu när aklla blommor kommer =) <3

Sen på kvällen så var vi hos Hans och Sanna =). VI åt och pratade =). Jag tittade på Talang =). Sen vid 12 så körde jag hem och mamma och pappa gick hem och när jag kom hem så hoppade jag i säng =).


Lördag:

I morse så ringde klockan 8. Jag hade mycket plannerat i dag. Rida,plugga, putsa alla saker, packa inför i morgon...
Jag började med att städa mitt rum. Oj så fint det blev =). Sen gick jag uit i stallet. Och nu har jag putsat sadeln,tränset och skydden =). Veris är riden och nu ska jag plugga inför alla kommande prov! Vilken undebar lördag! PLugg,Plugg,Plugg. Men ska nog ta med datorn och sätta mig i solan =D.

Jag och Alexandra bestämde även att vi skulle rida ut tillsammans på påsklovet någon gång =D. Det var längesen vi gjord det =D.
ALEXANDRA SKRIV DITT NUMMER ELLER SKICKA ETT SMS SÅ JAG FÅR DITT NUMMER =D

I kväll ska jag nog inte göra så mycket. Mamma och pappa är i väg och emelie ska nog ha en kompis elller något så det blir nog lugnt =) ring gärna och säg hej =D.

I morgon händer det! Min och Veris debut!. Jag är väldigt nervös men det ska bli förbannat roligt!!! =D. Det känns ås himla roligt =D. Så skicka gärna en lycka till kommentar eller lycka till sms =D

//Kram

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Lycka till Stumpan, jag håller båda tummarna för Er. Kram och Hö till Er. farmor.

2009-04-05 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0