Fredag

Helg ljuva helg! =D Älskar helgen! Inga prov,inga läxor, inga jobbiga lärare! =D. Gödde! =D.

Jag ska skriva om både i dag och i går tänkte jag.

Torsdag:

Gick upp vid 6. Så körde jag och Sofia till skolan vid 20 i 8. ´Torsdagar och onsdagar är nog de roligaste dagarna. I dag hade vi Hemkunskap,tyska,matte,och lagtid. På hemkunskapen så gjorde vi asiatisk kyckling wok! Sjukt gott. =D. Sen hade vi tyska. Vi gjorde inget speciellt. Sen matte och vi hade maria. Hon är inte bra på matte och för en gång skull var hon trevlig!! Men det vara nog bara på den lektionen för det var andra klasser där för i dag var hon sur igen ;). Sen så hade vi lunch. Och efter lunch så körde jag hem. För jag och mamma skulle til djursjukhuset med Veris. Vi skulle vara där kl 13 och vi körde hemifrån kl 12:30. När vi kom dit så sprang jag först med henne på rakt spår. Och sen böjde dom och jag sprnag igen. Och sen på böjtspår. Och hon visade nästan ingenting!! =D=D=D. Men sen så körde dom med ultraljud och hon hade blödningar på ringbandet. Men hon fick en spruta så hon fick vila i dag och i morgon(fredag). Och sen ska jag skritta henne 20-30 minuter för hand i 2 vecker, tills återbesöket. Så det var inte så farligt som vi trodde. Det var tur att det inte var något med senskidan för då hade hon fått vila mkt längre! Och det var tur vi åkte med henne till djursjukhuset för det hade inte läkt sig själv =).


Hon gör allt för att få äta gräs =D


Veris i ultraljudsrummet =)



Fredag:

Dagen har varit bra =). Vi hade läsning,matte,idrott,engelska,SO och bild. På engelskan hade vi oförberett hörförståelseprov(igen!). Hon ger os prov eftr prov men vi får aldrig tillbaka dom!. Vi har inte fått ut  vissa saker fårn 6:an! Och inte hälften av sakerna från 7:an heller!! Men ändå forsätter hon att ge oss prov efter prov! =(. På SO så fortsatte vi men vårat TV program. Det blir bra =). Vi håller på att sriva nyheter =). Sen på bilden så håller vi på med våra serier. Min blir allt annat än fin. JAG KAN INTE MÅLA!! ;).

Sen efetr skolan så körde jag till Farmor och hälsade på. Och efter en stund så kom även Jonas. Vi fikade och sen så hjälpte vi henne med gräsklipparenj ;).

Sen så körde jag hem och nu ska jag dammsuga av mitt rum och sen göra mig i ordning för mamma ska ha gäster i kväll. Maria,Lotta,Ulrika och Petra kommer =).

//Kram Kram


Jag har kört 10 000 km =D Det ni =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0