Hoppträning för Eamon!

Så! Nu är den nya headern uppe! =D Vad tycker ni? =)

I dag tog jag ut moppen för första gången i år, och den var helt död.. inget batteri över huvudtaget, så fick ladda den en stund! Sen så körde jag och hämtade en Oth box till min syster som är sjuk och sen körde jag till Horse farm! =D Tittade runt lite och hittade massa fina grejer! =) Jag köpte benreflexer som en i stallet har som är super bra, och hästgodis! Är väldigt glad för beställde även ett Schockemöhle dressyr schabrak! =D Kommer om typ en vecka! Kommer bli sååå fint =D

Sen körde jag hem och gick ut i stallet! Masserade honom i 1,5 timme och stretchade noga efter hoppningen! Har var lite okoncentrerad då det hände massa saker hela tiden! Men Men.

Träningen började 19 och var där vid 18:45 så jag skulle hinna skritta fram ganska länge! =) Träningen gick jättebra! =) I börja var han lite ofokuserad eftersom det är mkt nytt och lite så! Men sista rundan gick jättebra! =) Det var rytmiskt och stämde bra! =) Jätte roligt! =) så nu taggar vi inför tävlingen till helgen! =D

Nu ska jag duscha och sen hoppa i säng! =) I morgon kommer det nog bli lite sämre uppdatering då jag går i skolan från 8-16 =(

//Kram


Detta fiina beställde jag i dag och det kommer förhoppningsvis om ngn vecka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0