Fredag


Hej!

Hoppas allt är super med er! =) Kommit hem från en lång skoldag( eller lång och lång, 09:30-16:00). Gick ut i stallet så fort jag kom hem! Tog in Steppas och masserade och stretchade honom! Slängde på vintertäcket och hopptränset och red ut barbacka runt skjutbanan! =)

Han var pigg och glad och hur fin form som helst! =D På ett ställe så rider man genom en kohage, och jag hade glömt att man var tvungen att öppna stängslet på ett ställe, så jag hoppade glatt av och öppna, och en halv stressad Steppas gick i genom och jag stängde efter oss. Men sen hade jag en bit kvar hem, så ville hoppa upp igenom men det är lättare sagt än gjort, men där det brukar vara dike där var det i stället typ 50cm hög kant, så jag ställde steppas där men han fattade inte så han ställde sig med frambenen upp där med! Haha så sjukt söt!

Men fick ner honom igenom så sträckte jag över benet och tog sats, men det var längre än jag trodde så när jag var halvvägs över så åktre jag tillbaka och satte ner benet på samma höjd som Steppas! Där låg jag på rygg med benen under steppas och han vände som och glodde på mig som om jag vore dum i huvudet!! HAHA smidigt! Men 3:de gången kom jag upp och vi red hem!

Nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma, så ska vi äta och kolla på Let's dance och äta gooott! =D

Kram

Mitt fina kontokort med Steppas! =D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med i min bloggtävling och Vinn ett par Roeck-grip sommar från Roeckl!!!!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-11 @ 22:46:54
Postat av: Elin

Fint! :D

2011-03-12 @ 19:17:42
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg, söt häst

ee d din?

2011-03-13 @ 10:06:48
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0