Dressyrträning

Hej!

I går var första dressyrträningen sen vi kom hem! =) Det gick riktigt bra! =) Redan från början så var han fin och hade riktigt bra form och var väldigt kvick och smidig! Vi gjorde först serpentiner(trav) och vid varje sväng så gjorde vi skänkelvikningar och sladdade! Det var lösgörande och tränade kvickhet! Sen gjorde vi lite öppna! Bad Jennie förklara jättenoga hur det är jag ska göra så jag gör rätt och fick till vissa jättebra! =) Men det största höjdpunkten var galoppen!! Han gick så himla fint!! =D =D Hon sa åt mig att bara "åka" några varv och jag bara log! =) Han lyfta bra på knäna och var rund och fin i ryggen och formen var grym! =D Så himla roligt!! =D Kunde inte sluta le! =)

Det var ett väldigt bra dressyrpass! =) Sen efter dressyren så skyndade vi oss ganska mkt, för träningen höll på från 19-19:45 och jag skulle på gymnasiefest! Så hem fort som f*n och duscha och sen åkte jag till elin och var där vid 20:50! Åkte till Grand vid 21:30 och har nog aldrig haft så ont i fötterna i hela mitt liv! Att gå i 12cm kilklack en helkväll gör jag aldrig om! Converse in my ♥.

Nu ska jag gå ut i stallet och putsa hoppträns, hoppskydd och hoppsadel och göra det fint tills i mon =)

Vill ni se ett inlägg om vad jag använder för putsgrejer? =)

//Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0