Juldag


Hej igen!

Har haft ett litet uppehåll, mkt i skolan, och inte orkat helt enkelt!

Hade en riktigt bra julafton i går med familjen och släkt! Dock slutade det inte så bra då jag fick gå och lägga mig för jag blev sjuk, dunder förkyld men mår bättre i dag! Tänkte visa vad jag fick i julklapp!


Reflex boots till Steppas =)

Röda benlindor =)

Steppas julklapp från mig, massa godis =)

Handkräm från Body shop =)

Stigläder och stigbyglar till dressyrsadeln =)

Presentkort på brynplockning! =)

Toffis julklapp från mig =)

Ängelberlock!

Fick julklappar från min moster i Australien och hennes familj! Massa Kikki.k grejor! =D

Ännu mer Kikki.k grejer

Kikki.k

Kikki.k =)

Kikki.k

Ännu mer Kikki.k =)

Iphone fodral från Kikki.k =)

Whiteboard grej som jag kan träna dressyrprogram på =)

Prenumeration på ridsport =)

Överdragningsbyxor att ha på tävling =)

Pengar =)

Hoppschabrak =)

Blått dressyrschabrak =)

Röda ridbyxor! Dock inte så röda som dom ser ut =)

Halsband och 2 ringar från världens bästa Annie ♥

Stigbygel reflexer!

Det var det jag fick i julklapp och jag är super nöjd! Ska nog ta och göra en önskelista till min födelsedag! Fyller år om 9 dagar =D =D

//Kram



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ja det är klart att vi ska!! Har aldrig varit i kungsbacka ridsport någon gång :) kram :)

2010-12-28 @ 16:13:32
URL: http://isjustelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0